Saturday, January 21, 2012

Ubat kencing manis MUJARAB terus ke pintu Rumah anda

Ubat kencing manis MUJARAB kacip emas boleh didapati melalui kaedah online dimana produk ubat kencing manis ini yang merupakan antara ubat kencing manis terbaik, akan dipos laju terus ke rumah atau pejabat anda. Di bawah adalah soal jawab untuk proses pembelian online produk ubat kencing manis mujarab ini

1) Jika order ubat kencing manis ini hari ni, bila boleh dapat ?

Jika bank-in hari ini, ubat kencing manis ini akan dipos pada keesokan harinya. Insyaallah anda akan dapat pada lusa seperti maklumat di bawah:

* Kecuali kawasan pedalaman yang biasanya perlu 1 hari lagi
** Anda order hari Jumaat, 'Hari 2' adalah Isnin
*** Jangkaan di atas adalah berasaskan standard penghantaran
*** Jika produk tidak sampai selepas 5 hari, sms atau call saya segera

2) Syarikat penghantaran manakah akan digunakan untuk menghantar ubat kencing manis ini?

Pemilihan syarikat penghantaran adalah berdasarkan alamat pelanggan. Tapi secara umum, jika sebotol, ubat kencing manis ini akan menggunakan pos laju. Tapi jika 2 botol atau lebih, syarikat penghantaran yang akan digunakan ialah skynet.

3) Selamatkah penghantaran rawatan kencing manis ini ?

Penghantaran ubat kencing manis tradisional ini menggunakan pos laju dan skynet. Setakat pengalaman saya menjalankan bisnes online sejak 2009 tidak ada sebarang masalah. Penghantaran juga mempunyai tracking id untuk tahu di mana kedudukan bungkusan.

Oleh itu tidak perlu bimbang untuk membuat pembelian ubat kencing manis ini yang merupakan antara ubat kencing manis terbaik di Malaysia. Untuk maklumat lanjut sila ke laman web jualan ubat kencing manis ini. Klik gambar di bawah:


No comments:

Post a Comment