Friday, January 6, 2012

Rawatan kencing manis kacip emas - testimoni 3


Rawatan kencing manis kacip emas telah terbukti dengan pelbagai testimoni mereka yang telah pulih dari penyakit kencing manis . Di bawah saya kongsikan satu lagi testimoni mereka yang telah menggunakan rawatan kencing manis kacip emas . Teruskan membaca pengakuan di bawah.

Kes 3 - Puan Rohani Bt Zakaria (47 Tahun)


Pada bulan Julai 2007 isteri saya telah dimasukkan ke wad 3B Hospital Besar Ipoh kerana jangkitan kuman pada kaki kanan akibat daripada penyakit kencing manis . Kaki kanannya telah dibuat pembedahan pada bahagian atas dan bawah. (Sila lihat gambar yang telah dirakamkan).

Pada masa tersebut kandungan gula dalam darahnya lebih kurang 26 mmol, dimana beliau sering keletihan, tiada selera makan, kerap buang air kecil terutamanya pada waktu malam, sejuk serta kebas tangan dan kaki. Suntikan insulin sebanyak 3 kali sehari telah diberi oleh pihak Hospital Ipoh.

Beliau agak berputus asa memandangkan keadaan kaki yang tidak boleh berjalan serta berkerusi roda dan gagal buat sementara waktu menjadi seorang isteri yang sepatutnya di tunaikan.

Petunjuk dari Allah S.W.T telah datang, selang beberapa minggu kemudian dimana seorang sahabat saya telah memaklumkan tentang produk Kacip Emas ini. Saya pun tanpa berlengah lalu mendapatkannya walaupun pada masa itu produk ini agak berkurangan atas permintaan ramai.

Jadi sehingga ke hari ini beliau telah pun menggunakannya sudah mencapai hampir 20 botol (berterusan) dan kini luka pada kakinya telah pun pulih hampir 100% (Sila lihat gambar) dan kandungan gula pada badannya pada sekitar bawah paras 6 mmol.

Alhamdulillah dengan usaha ikhtiar yang telah dilakukan, maka Allah S.W.T telah perkenankan hambanya itu. Jadi saya dengan secara jujur menyatakan bahawa produk Kacip Emas ini adalah antara produk yang terbaik di dunia. Syabas kepada Pengasas dan Kakitangan.

------------------------------------------

Jika ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai rawatan kencing manis kacip emas, klik link di bawah. Insyaallah rawatan kencing manis kacip emas mungkin dapat membantu anda.


No comments:

Post a Comment