Friday, January 27, 2012

Rawatan kencing manis ulat

Rawatan kencing manis ulat iaitu penggunaan ulat merupakan alternatif baru dalam Rawatan Luka Kencing Manis . Tapi ulat ini bukanlah sebarang ulat tetapi ulat yang telah di sterile dan di ternak di dalam persekitaran terkawal bagi mengelak masalah jangkitan kuman.

Perkhidmatan ubat kencing manis ulat juga bukanlah boleh diberikan oleh sebarang pusat kesihatan kerana penawar kencing manis ini memerlukan kepakaran dan latihan yang khusus.

Bermula dengan kajian di Institute Medical Research IMR dan Hospital Kuala Lumpur HKL kaedah rawatan kencing manis ulat mula mendapat tempat dan meluas. Luka kencing manis begitu sukar untuk sembuh disebabkan oleh kadar gula yang tinggi dalam darah serta kerosakan urat saraf badan pesakit kencing manis.

Di atas adalah rawatan kencing manis yang memerlukan anda ke pusat-pusat rawatan kencing manis . Jika anda ingin rawatan kencing manis mujarab hanya di rumah anda, anda boleh mencuba produk kacip emas . Sila klik banner di sebelah atas kanan blog ini untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment