Thursday, December 29, 2011

Ubat kencing manis terbaik - testimoni 2

Ubat kencing manis terbaik Kacip Emas juga telah menghasilkan dengan izin Allah satu testimoni penyakit kencing manis yang hebat di mana daripada koma, pesakit ini telah pulih dan boleh berjalan seperti sediakala. Ini membuktikan kacip emas merupakan antara ubat kencing manis terbaik . Sila baca kisah tersebut:


Kes 2 - Hjh Saodah Bt Hj Md Isa (59 Tahun)

Pada bulan Mac 2007, saya telah dimasukkan ke wad ICU, KMC Kedah setelah pitam dan koma selama 8 hari. Tubuh badan menjadi lembik dan hampir lumpuh sepenuhnya. Setelah diberi rawatan sewajarnya dan tidak menunjukkan sebarang perubahan, doktor menasihatkan agar saya di bawa balik ke rumah, mungkin kerana dirasakan sudah tiada harapan untuk hidup.

Di rumah, semua ahli keluarga telah berkumpul dan membaca surah Yassin. Walaupun tidak dapat bergerak, saya telah diberikan Penawar Kacip Emas yang dibawa oleh seorang kenalan (Pak Din) dan alhamdulillah dalam beberapa hari tangan dan kaki telah boleh bergerak semula.

Sekarang saya telah boleh berjalan seperti sediakala dan mampu membuat kerja seperti orang lain dan saya juga amat bersyukur kerana diberi kesihatan yang baik. Terima kasih Penawar Kacip Emas.

Semoga testimoni penyakit kencing manis yang telah pulih dengan pengamalan ubat kencing manis terbaik kacip emas (dengan izin Allah) dapat memberikan satu sinar baru jika perkara sama berlaku dikalangan ahli keluarga anda. Untuk maklumat lanjut mengenai rawatan kencing manis secara tradisional sila ke:

No comments:

Post a Comment