Wednesday, December 28, 2011

Ubat kencing manis mujarab - testimoni 1

Ubat kencing manis mujarab kacip emas telah terbukti melalui pelbagai testimoni mereka yang telah pulih. Di bawah saya kongsikan testimoni ubat kencing manis mujarab kacip emas yang pertama, iaitu seorang ustaz. Sila baca testimoni penyakit kencing manis di bawah:


Ustaz Mohamed Azri B. Tajudin (43 Tahun)

Saya telah mengidap kencing manis selama lapan (8) tahun sejak tahun 2000. Selama masa itu, saya cuma mengambil ubat hospital pada bulan November 2007. Ibu jari kaki saya terluka (Makan cekam). Saya mendapat rawatan di klinik swasta beberapa lama sebelum dinasihatkan oleh doktor supaya mendapat rawatan lanjut di Hospital Besar Pulau Pinang.

Atas nasihat daripada doktor dan kawan-kawan saya pergi ke hospital. Sampai sahaja di hospital saya terus dimasukkan ke wad. Akhirnya keempat jari kaki sebelah kiri saya dipotong di bahagian atas tapak kaki saya dilapah.

Doktor telah memutuskan kaki saya harus di potong sehingga atas paras buku lali. Teman-teman saya telah membawa saya ke sebuah pusat rawatan alternatif (tidak dapat disiarkan disini) di Sri Gombak, Selangor dengan bayaran sebanyak RM 8,850.00 sebulan. Empat hari sebelum tamat rawatan kaki saya mula bernanah dan doktor menasihatkan saya pergi ke hospital semula.

Usaha saya yang terakhir ialah mendapatkan khidmat nasihat dan rawatan dari pihak Kacip Emas (Gold Pincer Trading, Alor Star). Setelah tiga minggu mengamal Penawar Kacip Emas dan mendapat rawatan yang teliti daripada pihak Kacip Emas, kaki saya mula menunjukkan perubahan dengan izin Allah walaupun luka tapak kaki saya agak besar disebabkan nanah.

Saya amat yakin dan berdoa semoga Allah menyembuhkan saya dengan keberkesanan kerana Kacip Emas dan rawatan yang teliti agar saya dapat berdiri semula sebagai Imam dan saya juga berdoa semoga Kacip Emas akan berkesan pada setiap pesakit kencing manis.

Saya bersyukur kepada Allah S.W.T, terima kasih kepada Kapt. Yusoff, Pak Din dan semua warga kerja Kacip Emas yang sangat prihatin.Sekarang kaki saya telahpun pulih 95% berikhtiar dengan mengambil Penawar Kacip Emas. Dahulu bacaan gula saya 29 mmol/L dan sekarang tidak melebihi 6.0 mmol/L dan tidak perlu mengambil insulin 2 kali sehari seperti sebelumnya. Alhamdulillah…

Semoga testimoni di atas memberi satu harapan baru kepada penyakit kencing manis yang anda sedang hadapi. Jika ingin maklumat lanjut mengenai ubat kencing manis tradisional ini, sila klik link di bawah:

Sila klik :

>> penawar kencing manis <<

No comments:

Post a Comment