Wednesday, February 8, 2012

Kacip EMAS - penawar kencing manis yang terbukti

Pesakit Kencing Manis biasanya menghadapi risiko yang lebih tinggi untuk menderita tekanan darah tinggi, masalah Atherosclerosis kegagalan jantung tersumbat, masalah saraf, osteoporosis, kanser, masalah penglihatan, kegagalan buah pinggang, seksual dan penuaan pra-matang.

Yang menjadi masalah ialah ramai pesakit penyakit kencing manis sebenarnya hanya merawat gejala ataupun simptom penyakit kencing manis sahaja dengan memfokuskan kepada kadar kandungan gula dalam darah tetapi tidak merawat penyakit diabetes tersebut secara dasarnya.

Penawar Kacip Emas telah terbukti dengan testimoni yang menunjukkan kesan amat positif serta memberangsangkan bagi menghilangkan punca kencing manis / diabetes. Penawar Kencing manis Kacip Emas mengandungi bahan-bahan asli dan semulajadi sahaja yang dirumus khas untuk bertindak dengan lembut dan berkesan.

Kacip Emas tidak mengandungi bahan tambahan, pengawet atau bahan tiruan.Penawar Kacip Emas telah distatuskan sebagai minuman kesihatan (Health Drink) oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia serta telah memiliki sijil HALAL.

Kaedah memproses kacip emas adalah terdiri dari pelbagai peringkat jika dibandingkan dengan jenama minuman kesihatan lain. Peringkat yang terlibat adalah proses pembakaran, kukusan dan perahan yang menggunakan hanya 5% air sahaja. Proses penghasilan dan pembungkusan Penawar Kacip Emas ini dijalankan di kilang sendiri di Alor Star, Kedah.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment